چهارمین سوال.....


never give up

 سلام دوستان.....

خوبین؟سال نوتون مبارک!بعد چند هفته دوباره اومدیم تا وب تار عنکبوت بستمونو احیا کنیم!

سال جدیدو با یه سوال نسبتا رمانتیک شروع کردیم!

"کیو واسه همیشه تو قلبتون حبس کردین؟واسه چی؟"

حسین:یه دوست دارم که خیلی دوسش دارم واسه چیشو هم نمی دونم!با این که مطمئنم پیشم نمیمونه ولی دوسش دارم از ته دل دوسش دارم



نظرات شما عزیزان:

faezeh
ساعت12:38---18 بهمن 1391
salam man 1 doost daram ke kheili ham doosesh daram vali oon shaiad mano doos nadashte bashe vali man asheghesham

faezeh
ساعت12:38---18 بهمن 1391
salam man 1 doost daram ke kheili ham doosesh daram vali oon shaiad mano doos nadashte bashe vali man asheghesham

مهلا
ساعت12:32---18 بهمن 1391
سلام من عشقمو تو قلبم حبس کردم برای اینکه کسی ندزدتش عاشقشم

hossein
ساعت9:04---22 فروردين 1391
به به

سلام دوستای من

رها و فاطمه خانوم....عیدتون مبارک

امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین...

همیشه شاد و خوشحال باشین!!



یه دوست دارم

که خیلی خیلی دوسش دارم

واسه چی شو هم نمیدونم!!

با اینکه مطمئنم پیشم نمیمونه

ولی دوسش دارم

از ته دلم دوسش دارم
سلام چه جالب!خوش به حالش


Mostafa
ساعت21:40---15 فروردين 1391
با سلام به شما امیدوارم که خوش باشین
لطفا به وبلاگ من سر بزنید و مرا با نام
"آموزش حرفه ای فتوشاپ" لینک
کنید هر وقت مرا لینک کردید
به من بگین تا با افتخار
شما را لینک کنم
راستی اگه
زحمتی نیست
در وبلاگ عضو شو
تا منم در وبلاگ شما
عضو شم ممنون
منتظرم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 21:22 توسط raha&fateme| |


Power By: LoxBlog.Com